Opdracht 4. Observeren baliegesprekken
Opdracht 4. Observeren baliegesprekken
Vul de formulieren in:
| Naam apothekersassistente: |
|
|
|
|
| Klantgericht/vriendelijk |
|
|
|
|
| Controleert voor wie het advies bedoeld is. |
|
|
|
|
| Controleert wat de klachten zijn en hoe lang de patiënt de klachten al heeft. |
|
|
|
|
| Vraagt welke actie de patiënt al heeft ondernomen. |
|
|
|
|
| Vraagt na of de patiënt deze klachten al eens eerder heeft gehad en of familieleden vergelijkbare klachten hebben. |
|
|
|
|
| Controleert op het gebruik van andere medicijnen. |
|
|
|
|
| Geeft een advies dat past bij de zorgvraag van de patiënt. |
|
|
|
|
| Vertelt welke maatregelen de patiënt zelf kan nemen om de klachten te kunnen voorkomen of te verminderen. |
|
|
|
|
| Vraagt of alles duidelijk is en sluit het gesprek goed af. |
|
|
|
|
Beoordeel met: ++ heel goed + goed +/- voldoende - niet goed -- helemaal niet
| Aandachtspunten voor jezelf |
| Klantvriendelijkheid: |
| Stellen van de WHAM-vragen: |
| Advies geven: |
| Structuur van het gesprek: |